Työnhakijan asiakaspalvelumalli
Asiakaspalvelumallin tavoitteena on antaa työnhakijoille aiempaa yksilöllisempää ja riittävää tukea työnhaussa.
Tavoitteena on, että työnhakijat työllistyvät mahdollisimman nopeasti. Työnhakijalle järjestetään työllistymisen edistämiseksi alkuhaastattelu ja työnhakukeskusteluita.
Aiheesta muualla
- Hallituksen esitys eduskunnalle työ- ja elinkeinohallinnon asiakastietojen käsittelyä ja palvelualustaa koskevaksi lainsäädännöksi (finlex.fi)
- Työ- ja elinkeinoministeriö: Työ- ja elinkeinoministeriön ohje työnhakijan palveluprosessista ja työnhakuvelvollisuudesta (finlex.fi)
- Pohjoismainen työvoimapalvelumalli (tem.fi)
- Kysymyksiä ja vastauksia pohjoismaisesta työvoimapalvelumallista (tem.fi)
Tämä verkkosivu on osa Euroopan komission Your Europe -portaalia. Löysitkö etsimäsi? Anna palautetta! (europa.eu)

Päivitetty: