Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonta

Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonnasta saat apua verkkopalvelujen käyttöön liittyviin kysymyksiin sekä tarvittaessa jatko-ohjauksen muihin sinulle sopiviin palveluihin.

0295 025 505

Puhelinpalvelu on avoinna maanantaista perjantaihin kello 9–15. Puhelun hinta on oman liittymäsopimuksesi mukainen (matkapuhelinmaksu tai paikallisverkkomaksu). Myös jonotusaika on maksullinen.

Takaisinsoittopalvelu

Palvelemme soittajat saapumisjärjestyksessä. Jos palvelussa on jonoa, voit jäädä puhelujonoon. Kello 9–15 välillä sinulle voidaan tarjota mahdollisuus jättää takaisinsoittopyyntö, mikä tarkoittaa sitä, että asiantuntija soittaa sinulle takaisin 0295-alkuisesta numerosta yhden kerran saman päivän aikana. Jos sinulle tarjotaan mahdollisuutta valita takaisinsoittopyyntö, suosittelemme sen valitsemista. Kun soitat, saat aina ajankohtaisen tiedon puhelinpalvelun tilanteesta sekä toimintaohjeet.

Chat-palvelu

Asiakas- ja neuvontapalveluiden asiantuntijat palvelevat sinua chatissa maanantaista perjantaihin kello 9–15.

Chat auttaa sinua verkkoasiointiin liittyvissä asioissa. Huomioithan, että chatissa et voi hoitaa henkilökohtaisia asioitasi. Tällä hetkellä chat-palvelu toimii vain suomeksi.

Muistathan, että Asiointi on käytettävissäsi 24/7

Voit hoitaa useimmat asiasi jonottamatta Asiointi-osiossa. Henkilöasiakkaana voit muun muassa ilmoittautua työnhakijaksi, muuttaa yhteystietojasi, antaa selvityksen tai ilmoittaa muutoksen työnhakutilanteessasi.

Neuvontapalvelua on saatavilla eri kielillä

Asiakas- ja neuvontapalvelut palvelee sinua eri kielillä. Löydät ruotsin- ja englanninkieliset palvelut helposti, kun vaihdat sivuston kieltä. Puhelinpalvelua on tarjolla myös venäjän kielellä.

 Tämä verkkosivu on osa Euroopan komission Your Europe -portaalia. Löysitkö etsimäsi? Anna palautetta! (europa.eu) 

Päivitetty: