Työmarkkinatorin Asiointi-osiossa voi esiintyä virhetilanteita uudistuksen takia. Jos et pysty hoitamaan asiaasi virheen vuoksi, jätä yhteydenottopyyntö Asiointi-osiossa. Kerro, mitä olit tekemässä, ja asiantuntijasi on sinuun yhteydessä. Jos työnhaun käynnistäminen ei onnistu Asiointi-osion virhetilanteen vuoksi, olethan yhteydessä TE-toimistoon tai kuntakokeiluun. Jos tarvitset todistuksen työnhausta, jätä asiasta yhteydenottopyyntö Asiointi-osiossa.
Valtakunnallisten neuvontapalvelujen chatissa ja verkkopalveluissa voi tietoliikenneyhteyksien toimimattomuuden vuoksi olla tilapäisiä häiriöitä.
Jos et ole saanut hoidettua asiaasi Oma asioinnin tai Työmarkkinatorin Asiointi-osion häiriön tai sen vuoksi ruuhkautuneen palvelun vuoksi, otathan myöhemmin uudelleen yhteyttä. Katsomme asiointipäiväksi ajankohdan, jolloin olet yrittänyt soittaa neuvontapalveluumme tai asioida verkossa. Häiriön vuoksi hoitamatta jääneet asiat voidaan korjata jälkikäteen.
Huomioithan, että jos neuvontapalvelut ovat suljettuina, voit jättää yhteydenottopyynnön Työmarkkinatorin Asiointi-osiossa. Vastaavasti Asiointi-osion häiriötilanteissa voit ottaa yhteyttä neuvontapalveluihin.
Jos jätit meille soittopyynnön, soitamme sinulle heti kun se on mahdollista. Valitettavasti emme häiriötilanteissa voi taata takaisinsoittoa samana päivänä.
Oma asiointi -palvelussa on käyttökatko torstaista 10.10. kello 16.30 tiistaihin 15.10. kello 8. Käyttökatkon aikana henkilöasiakkaan ja työnantajan asiointipalvelut ovat poissa käytöstä, ja Työmarkkinatorilla voi esiintyä katkoja. Työmarkkinatorille ei voi kirjautua käyttökatkon aikana ja tietosisällöissä ja linkkien toimivuudessa voi olla puutteita.
TE-toimistojen henkilöasiakkaiden ja yritys- ja työnantajapalvelujen puhelin- ja chat-palvelut ovat suljettuina tietojärjestelmämuutoksen vuoksi. Yritys-Suomi-puhelinpalvelussa ja Yrittäjän talousavussa palvellaan normaalisti sekä puhelimitse että chatissa.