Työmarkkinatorin Asiointi-osiossa voi esiintyä virhetilanteita uudistuksen takia. Jos et pysty hoitamaan asiaasi virheen vuoksi, jätä yhteydenottopyyntö Asiointi-osiossa. Kerro, mitä olit tekemässä, ja asiantuntijasi on sinuun yhteydessä. Jos työnhaun käynnistäminen ei onnistu Asiointi-osion virhetilanteen vuoksi, olethan yhteydessä TE-toimistoon tai kuntakokeiluun. Jos tarvitset todistuksen työnhausta, jätä asiasta yhteydenottopyyntö Asiointi-osiossa.
Yrittäjiä ja työnantajia palvelevat sekä valtakunnallinen Yritys-Suomi-puhelinpalvelu että TE-toimistojen yrityspalvelut. Palvelut ovat avoinna maanantaista perjantaihin kello 9–16.15.
Puhelinpalvelu on avoinna maanantaista perjantaihin kello 9–16.15. Puhelun hinta on oman liittymäsopimuksesi mukainen (matkapuhelinmaksu tai paikallisverkkomaksu). Myös jonotusaika on maksullinen.
Voit lähettää kysymyksesi sähköisellä lomakkeella. Vastaamme kysymykseesi normaalisti keskimäärin kahden arkipäivän kuluessa.
Voit ottaa yhteyttä Yritys-Suomi-puhelinpalveluun myös chatin kautta maanantaista perjantaihin klo 9–16.
Ota yhteyttä oman alueesi TE-toimistoon, kun tarvitset neuvontaa tai apua
Työlupahakemukset käsitellään 15.9.2022 lähtien valtakunnallisesti. Hakemusten käsittelyyn ei tule muutoksia, mutta työlupapalveluiden puhelinpalvelunumero ja sähköpostiosoite muuttuvat valtakunnallisiksi.
Tarjoamme apua ja neuvontaa talous- ja maksuvaikeuksissa oleville yrittäjille. Yrittäjän talousavun neuvojat ovat yrityksen talouden ja terveyttämisen asiantuntijoita.