Oma asiointi -palvelussa on käyttökatko torstaista 10.10. kello 16.30 maanantaihin 14.10. kello 8. Käyttökatkon aikana henkilöasiakkaan ja työnantajan asiointipalvelut ovat poissa käytöstä, ja Työmarkkinatorilla voi esiintyä katkoja. Työmarkkinatorille ei voi kirjautua käyttökatkon aikana ja tietosisällöissä ja linkkien toimivuudessa voi olla puutteita. Pahoittelemme häiriötä. Lue lisää.

Anna palautetta⁠
Anna palautetta⁠

Huomio

Sisällöt päivittyvät ja Työmarkkinatorin uusi ohje- ja tukikeskus julkaistaan maanantaihin 14.10. mennessä.

Ohjeet ja tuki

Tältä Ohjeet ja tuki -sivustolta löydät neuvoja Työmarkkinatorin käyttöön. Ohjeet on jaoteltu eri kohderyhmiin. Häiriötiedotteet ja toimintaohjeet häiriöiden varalta löydät erilliseltä sivulta.

Ohjeita ja tukea henkilöasiakkaille

Työmarkkinatorilla henkilöasiakas voi asioida työvoimaviranomaisen kanssa Asiointi-osiossa, tai hakea töitä tai suunnitella yritystoimintaa vapaaehtoisesti Oma työpolku -osiossa.

Ohjeita ja tukea työnantajille ja yrityksille

Työmarkkinatorilla työnantajat ja yrittäjät voivat etsiä työnhakijoita, julkaista työpaikkailmoituksen ja suunnitella yritystoimintaa.

Ohjeita yhteistyökumppaneille

Työmarkkinatorilla yhteistyökumppanit voivat tarjota palveluitaan tai ottaa käyttöönsä työpaikkojen tuonti- ja vientirajapintoja.