Tietoturvallinen asiointi palveluissamme

  • Alueuutinen
  • Uutinen

Tiesitkö tämän tietoturvallisesta asioinnista palveluissamme?

Näin asioit tietoturvallisesti kanssamme

Työvoimaviranomainen hoitaa lakisääteistä tehtävää ja on velvollinen huolehtimaan myös asioinnin tietoturvallisuudesta. Kokosimme Tietoturvallinen asiointi palveluissamme -julkaisuun toimintatapojamme ja suosituksia myös asiakkaillemme. Julkaisut näkyvät sarjana myös some-tileillämme @etelakarjalantyo.

Henkilö- ja pankkiyhteystietojen pyytäminen

Tietoturvalliset vaihtoehdot tietojen toimittamiseen:

  •  sähköinen asiointipalvelu kirjautuen Työmarkkinatorin Asiointiin
  •  yhteydenottolomakkeella
  •  henkilökohtainen asiointi toimipisteessä

Emme koskaan pyydä asiakkaan pankkiyhteystietoja puhelimessa tai tekstiviestillä!

Henkilön tunnistaminen ja valtakirjalla asiointi

  •  vahva tunnistautuminen Työmarkkinatorin Asiointiin
  •  henkilökohtainen asiointi toimipisteessä
  •  toisen puolesta asiointi valtakirjalla on mahdollista osassa palveluja

Ilman luotettavaa henkilötunnistamista voimme keskeyttää palvelutilanteen!

Turvallinen asiointi verkossa

  •  sähköinen asiointipalvelu kirjautuen Työmarkkinatorin Asiointiin
  •  yhteydenottolomake ja turvasähköposti
  •  tiedonhaku ja linkkien käyttö virallisilta verkkosivuilta

Jos huomaat verkkosivuosoitteessa poikkeaman, lopeta sivun käyttö!
Julkisille avoimille verkkosivuille ei tule syöttää henkilö- ja pankkiyhteystietoja!
 

Työvoimaviranomainen soittaa aina 05616-alkuisesta numerosta.

Verkossa leviää tällä hetkellä myös tietoa, jota julkaistaan TE-palveluiden rekrytiiminä. Kyseiset julkaisut eivät ole työllisyysalueen toimintaa, emmekä ohjaa yhteydenottoihin WhatsApp-sovelluksella.

Aiheesta muualla

Viralliset verkkosivumme:


 

  • Etelä-Karjalan työllisyysalue
  • Imatra
  • Lappeenranta
  • Lemi
  • Luumäki
  • Parikkala
  • Rautjärvi
  • Ruokolahti
  • Savitaipale
  • Taipalsaari