Valtakunnalliset neuvontapalvelut

Valtakunnalliset neuvontapalvelut tarjoavat sinulle apua eri työelämän vaiheissa sekä puhelimitse että chatin välityksellä. Palveluja on tarjolla henkilöasiakkaille,työnantajille ja yrittäjille sekä yrittäjyydestä kiinnostuneille.

Puhelinpalveluun soittamisen hinta

Puhelun hinta on oman liittymäsopimuksesi mukainen, myös jonotusajalta (matkapuhelinmaksu/ paikallisverkkomaksu). Jos käytät puhepakettia, sinun kannattaa tarkistaa operaattoriltasi, sisältyvätkö 0295-alkuiset puhelut siihen. Operaattorin veloitus alkaa siitä, kun yhteys aukeaa. Neuvonta itsessään on maksutonta. Kaikki TE-palveluiden puhelinnumerot ovat 0295-alkuisia. 

Puhelinpalveluiden aukioloajat

Palvelut ovat pääsääntöisesti avoinna maanantaista perjantaihin 9-16:15. Tarkemmat tiedot aukioloajoista löydät kunkin palvelun esittelysivulta. Arkipyhien aattoina palvelut sulkeutuvat klo 15 ja pyhäpäivinä palvelu on suljettu.

Asiakaspuheluiden tallennusjärjestelmä

Puhelut tallentuvat automaattisesti. Tallenteita ei luovuteta ulkopuolisille. Asiakkaalla on oikeus tarkastaa rekisteriin sisältyvät itseään koskevat henkilötiedot. 

Asiakaspalautekyselyn tulokset

Keräämme TE- ja Yritys-Suomi-puhelinpalveluihin soittavilta asiakkailta satunnaisotannalla palautetta palvelustamme. Lähetämme puhelun jälkeen lyhyen, kahden kysymyksen kyselyn. Vastaaminen kyselyyn on asiakkaalle helppoa ja maksutonta. Vuonna 2021 tehdyn kyselyn mukaan asiakkaat (vastauksia 16 091 kpl) antoivat palvelustamme yleisarvosanan 4,6 (asteikko 1-5). Hyödynnämme tuloksia palvelujemme kehittämisessä.

kuvituskuva

Päivitetty: