Henkilöasiakkaan yleinen neuvontapalvelu

Puhelinpalvelusta saat apua kaikissa TE-palveluissa asiointiin ja työllistymiseen liittyvissä asioissa ja verkkopalvelujen käytössä sekä tarvittaessa jatko-ohjauksen muihin sinulle sopiviin palveluihin. Palvelu on avoinna maanantaista perjantaihin klo 9–16.15.

0295 025 500

Takaisinsoittopalvelu

Palvelemme soittajat saapumisjärjestyksessä. Jos palvelussa on jonoa, voit jäädä puhelujonoon tai klo 9–14 välillä sinulle voidaan tarjota mahdollisuutta jättää takaisinsoittopyyntö ja asiantuntija soittaa sinulle takaisin 0295-alkuisesta numerosta yhden kerran saman päivän aikana.

Jos sinulle tarjotaan mahdollisuutta valita takaisinsoittopyyntö, suosittelemme sen valitsemista. Kun soitat, saat aina ajankohtaisen tiedon puhelinpalvelun tilanteesta sekä toimintaohjeet.

Muistathan, että Oma asiointi on käytettävissäsi 24/7

Voit hoitaa useimmat asiasi jonottamatta Oma Asiointi -verkkopalvelussa. Henkilöasiakkaana voit muun muassa ilmoittautua työnhakijaksi, muuttaa yhteystietojasi, antaa selvityksen tai ilmoittaa muutoksen työnhakutilanteessasi.

Chat-palvelu apunasi

TE-asiakaspalvelukeskuksen asiantuntijat palvelevat sinua tämän sivun chatissa maanantaista perjantaihin klo 9–16. Lisäksi chat on tarjolla Oma asiointi -verkkopalvelussa ja auttaa siellä sinua verkkoasiointiin liittyvissä asioissa. Chatissa et voi hoitaa henkilökohtaisia asioitasi, vaan niissä sinun kannattaa käyttää joko Oma asiointi -verkkopalvelua tai puhelinpalvelua. Tällä hetkellä chat palvelee vain suomeksi.

Jos olet kuntakokeilun asiakas, henkilöasiakkaan puhelinpalvelu ja Oma asiointi -verkkopalvelu ovat myös sinun käytössäsi.

Neuvontapalvelua saatavilla eri kielillä

TE-asiakaspalvelukeskus palvelee sinua eri kielillä. Löydät ruotsin- ja englanninkieliset palvelut helposti, kun vaihdat sivuston kieltä tai alla olevista linkeistä. Puhelinpalvelua on tarjolla myös venäjän kielellä.

Aiheesta muualla

Päivitetty: