Henkilöasiakkaan yleinen neuvontapalvelu

Puhelinpalvelusta saat apua kaikissa työllistymiseen, TE-palveluiden kanssa asioimiseen sekä verkkopalvelujen käyttöön liittyvissä asioissa sekä tarvittaessa jatko-ohjauksen muihin sinulle sopiviin palveluihin. Palvelu on avoinna maanantaista perjantaihin klo 9–16.15.

0295 025 500

Takaisinsoittopalvelu

Palvelemme soittajat saapumisjärjestyksessä. Jos palvelussa on jonoa, voit jäädä puhelujonoon. Klo 9–14 välillä sinulle tarjotaan mahdollisuus jättää takaisinsoittopyyntö, mikä tarkoittaa sitä, että asiantuntija soittaa sinulle takaisin 0295-alkuisesta numerosta yhden kerran saman päivän aikana. Jos sinulle tarjotaan mahdollisuutta valita takaisinsoittopyyntö, suosittelemme sen valitsemista. Kun soitat, saat aina ajankohtaisen tiedon puhelinpalvelun tilanteesta sekä toimintaohjeet.

Muistathan, että Oma asiointi on käytettävissäsi 24/7

Voit hoitaa useimmat asiasi jonottamatta Oma Asiointi -verkkopalvelussa. Henkilöasiakkaana voit muun muassa ilmoittautua työnhakijaksi, muuttaa yhteystietojasi, antaa selvityksen tai ilmoittaa muutoksen työnhakutilanteessasi.

Chat-palvelu

TE-asiakaspalvelukeskuksen asiantuntijat palvelevat sinua tämän sivun chatissa maanantaista perjantaihin klo 9–16. Palvelussa voit esittää kysymyksiä nimettömänä. Lisäksi chat on tarjolla Oma asiointi -verkkopalvelussa ja auttaa siellä sinua verkkoasiointiin liittyvissä asioissa. Huomioithan, että chatissa et voi hoitaa henkilökohtaisia asioitasi, vaan niissä sinun kannattaa käyttää joko Oma asiointi -verkkopalvelua tai puhelinpalvelua. Tällä hetkellä chat-palvelu toimii vain suomeksi.

Jos olet kuntakokeilun asiakas, henkilöasiakkaan puhelinpalvelu ja Oma asiointi -verkkopalvelu ovat myös sinun käytössäsi.

Neuvontapalvelua on saatavilla eri kielillä

TE-asiakaspalvelukeskus palvelee sinua eri kielillä. Löydät ruotsin- ja englanninkieliset palvelut helposti, kun vaihdat sivuston kieltä tai alla olevista linkeistä. Puhelinpalvelua on tarjolla myös venäjän kielellä.

Aiheesta muualla

Päivitetty: