Yritys- ja työnantaja-asiakkaan neuvontapalvelut

Työnantajia palvelevat sekä valtakunnallinen Yritys-Suomi-puhelinpalvelu että TE-toimistojen yrityspalvelut.

Palvelut ovat avoinna maanantaista perjantaihin kello 9-16.15.

Valtakunnallinen Yritys-Suomi-puhelinpalvelu

0295 020 500 (pvm/mpm)

Arkisin klo 9.00–16.15

Poikkeavat palveluajat (suomi.fi)  

Yritys-Suomi-puhelinpalvelu neuvoo alkavia ja toimivia yrityksiä eri tilanteissa: 

  • Tietoa ja neuvontaa yleisissä yrityksen perustamiseen liittyvissä asioissa
  • Tietoa julkisista yritys- ja työnantajapalveluista, mm. ELY-keskusten, TE-toimistojen, Patentti- ja rekisterihallituksen, Verohallinnon, Business Finlandin ja Finnveran palveluista sekä niihin liittyvistä sähköisistä palveluista 
  • Neuvontaa Työmarkkinatorin ja Suomi.fi-palvelujen käyttöön
  • Ohjaus tarvittaessa muuhun asiantuntijapalveluun

Yhteydenottolomake

Voit lähettää kysymyksesi sähköisellä lomakkeella. Vastaamme kysymykseesi normaalisti keskimäärin kahden arkipäivän kuluessa.

Ota yhteyttä yritysneuvontaan (webropolsurveys.com)

Chat

Arkisin klo 9.00–16.00 

Yritys-Suomi-puhelinpalvelun chat alkaville yrittäjille löytyy tältä sivulta puhelinpalvelun aukioloaikoina jos virkailija on vapaana.

Paikalliset TE-toimistot

Ota yhteyttä oman alueesi TE-toimistoon, kun tarvitset neuvontaa tai apua

  • henkilöstön rekrytoinnissa, kehittämisessä tai muutostilanteissa
  • yritystoiminnan käynnistämisessä.

Työnantaja- ja yritysasiakkaan puhelinpalvelut palvelevat myös työllisyyden kuntakokeiluun kuuluvilla alueilla.

TE-toimistojen yhteystiedot (toimistot.te-palvelut.fi)

Päivitetty: